Ewan kommer hjem.
"Orlando!!? Hvad er der sket!?" For anden gang så han Orlando liggende bevidstløs. At se Orlandos svag og afkræftet havde en skræmmende effekt på Ewan. Det betød nemlig at Angel var i problemer.
"Orlando...?" Han kiggede sig rådvild omkring. En flaske vand! Han greb den og sprøjtede indholdet ud i hovedet på Orlando, der instinktivt begynde at hoste.
"Orlando! Tal til mig!"
"Host host... Angel!!!" Orlando sprang på benene, "hvor er hun!?"
"Det er det jeg vil vide!"
"De tog hende. De tog hende!" Orlandos stemme steg til et panikslagent råb.
"De...? De hvem?"
"De tog hende!"
"DE!" Orlando greb fat i Ewan. Hans øjne var vilde, men pludselig gik det op for ham hvad det var han lavede. Han slap Ewan. Trådte et skridt tilbage. "Vi må finde hende..." Han kiggede opgivende rundt. Ledte efter noget der kunne lede hans tanker på vej. Vandet løb ned af hans ansigt og fik det til at se ud som at han græd. Den "grædende" Orlando slog Ewan helt ud. Fik ham til at miste håbet. Gav ham følelsen af at de havde mistet Angel.
"Avril."
"Har Avril taget hende?"
"Nej,.. Måske...?" Orlando sukkede opgivende, "hun kan hjælpe mig med at finde ud af hvem de var." Han var allerede på vej ud af døren.
"Vent. Hvad så med mig?" Ewan blev nervøs.
"De kom efter hende, vi interesserer dem ikke." Han vendte Ewan ryggen og satte i løb ud af systemet.
Skyld!
Gennemborede hans krop og sjæl. Hvis han nu ikke var stukket af ud i byen. Hvis han nu bare var blevet tilbage og passe på Angel. Hvordan kunne han også tro at Orlando kunne klare det alene? Han havde fejlet. Havde ikke været der når Angel havde brug for ham. Det havde han jo altid været. Men ikke denne gang. Ikke denne gang hvor det virkelig galt. Han forbandede sig selv og det faktum at han havde forladt hende. Det gav ham kvalme. Han kastede op.