Virussen er fortid
Fest. Om aftenen blev Sortes lejlighed fyldt op med alle mulige folk. Sorte havde ikke inviteret, men de sagde at de havde en god grund til at feste. Noget med at virussen var forsvundet. Sorte var ligeglad, så han lod dem blive.
Angel var overrasket over hvor mange der egentlig havde undgået hæren og befandt sig i området. Alle gik de i sort tøj og deres hår var vildt og make-uppen overdreven. Men hun kendte sprutten, og tog glædeligt for sig når hun blev tilbudt. Sorte havde forladt hende et øjeblik, og straks kom en fyr hen til hende.
"Hva', hva' siger du til en quickie ude på toilettet?"
Angel trådte fortørnet et skridt tilbage mens hun rystede på hovedet. Fyren trak bare på skulderne og gik hen til en anden pige lidt væk. Angel holdt øje med ham, og så hvordan han snakkede til pigen og hun få sekunder efter fulgte efter ham ud på toilettet. Hun blev forarget. Resten af tiden holdt hun sig op af Sorte. Folk virkede flinke, men mest af alt virkede det som en facade. Som om de kun lod hende være, fordi hun var sammen med Sorte. Enkelte piger sendte hende nedladende blikke, og hun gættede på at Sorte var en eftertragtet person.
Som tiden gik og alkoholen begyndte at virke, sendte hun ham selv flere lange blikke end hun kunne kontrollere. Hun smilede lidt længere til Sorte og kiggede ham lidt dybere i øjnene end hun normal ville have gjort. Han var hos hende hele tiden. Hun nød hans selskab selvom hun ingen ekstra opmærksomhed fik. Men trætheden overmandede hende, og Sorte bar hende i seng.