Orlando
"Hvor vil I gå hen?" Avrils stemme skar sig gennem Angels tanker. Angel var forvirret. Prøvede at finde rundt i sine tanker. Avril havde angrebet hende. og nu sad hun der... sammen med Orlando. Ewan! Hvor var han henne? hun vendte hovedet og så ham ligge der hvor han var faldet da Justin slog ham ned. Få meter fra ham lå Justin. Helt stille. Synet af Justin gjorde hende bange. Hun mindedes hans trusler. Hun havde brug for beskyttelse, men Avril havde fanget Orlandos opmærksomhed...
Angel kravlede hen til Ewan og løftede hans hoved så hun kunne se hans sår. Han missede med øjnene.
"Ewan...?" hun viskede stille ned i hans øre.
"...Angel.. jeg.." hans stemme knækkede og ordene forsvandt i halsen på ham.
"Du må ikke blive sur... men.." hun stoppede midt i sætningen og kiggede hen på Orlando og Avril. Forsikrede sig at det ikke havde været indbildning,
"Avril er... hun er her. Med Orlando..." Hendes stemme forsvandt ned i hans hals og hun var bange for at Orlando og Avril skulle høre hende.
"Hva.. Hvad ramte mig...?"
"Justin, det var Justin..."
"Ha.. ham med... er han... ?" han tog sig til hovedet. Mærkede blodet.
"Han er her også..." Det gav et sæt i Ewan da hun sagde det. Han knyttede næverne og Angel mærkede hvordan han spændte i kroppen.