Angående islam og homoseksualitet, så er det på ingen måde entydigt. Homoseksualiteten er faktisk MEGET udbredt i muslimske lande, de kalder det bare noget andet. Jeg har selv været i Egypten for en del år siden - da der var mere fut i mig end der er i dag - og jeg skal hilse at sige, at der var frit valg på alle hylder.
Den engelske officer og forfatter fortæller også i sin bog "Islams syv søjler" om den udbredte homoseksualitet i de arabiske lande, hvilket skyldtes at kvinderne var så godt beskyttet og utilgængelige, så der opstår meget varme venskaber mellem mænd.
Og så der homoseksualiteten i Afghanistan og de dansende drenge, (se nedenstående link) Homoseksualiteten er så udbredt at det blev et problem for de amerikanske soldater så der måtte sendes terapeuter over til dem. De får tilnærmelser hele tiden og der piftes efter den, og i en bestemt stamme, pashtunerne, er det endda almindeligt at have drenge som elskere.
Så er der noget vi skal være bange for, så er det snarere at de kommer og voldtager os allesammen. - Nu er jeg blevet en gammel mand, men mon der ikke også kan falde lidt af til mig?
https://www.berlin...drenge-i-kandahar