Hej Michael
Jeg tillader mig at give lidt, uopfordret, feedback på dit opslag, eftersom jeg selv har stået i samme situation igennem længere tid. I søgningen med lys og lygte efter (beta)læsere til nogenlunde samme type litteratur. Som er lykkedes, men let er det ikke.
Det er en smal niche på det danske marked. For så vidt læsere og i endnu højere grad skribenter. Du får efter min klare overbevisning - og nok så vigtigt erfaring - bedre resultater, hvis du tilbyder betalæsning den modsatte vej. Og vel at mærke er oprigtigt interesseret deri! Hvorvidt det er "det rigtige" at gøre, at det er noget for noget, skal jeg ikke agere dommer over. Men det hjælper for det første i forhold til overhovedet at få nogen til at byde sig til. For det andet, netop fordi det er overvejende sandsynligt, at læseren ikke er specielt hjemmevant i, eller muligvis slet ikke har læst, denne type litteratur, risikerer du, at der opstår en slags læseudgave af granatchok. Du får et bedre resultat, hvis det er et samarbejde, hvor du får lejlighed til at vise din forståelse af litteratur gennem betalæsning den modsatte vej.
Alt det bedste på din videre vej med projektet.