Hvorfor i hede hule.. kan jeg ikke publicere min tekst? Jeg har efterhånden forsøgt at publicere mit digt 48 gange og når til at trykke "videre" og så sker der ligesom ikke rigtigt mere. Hvad gør jeg mon forkert? Har forsøgt på både mobil og pc..
Jeg har oplevet noget lignende med kommentargivning, at man klikker på Send og den så ikke sender kommentaren. Jeg tror det simpelthen er problemer på siden, som administrator må kigge på.
Men hvem er admin og hvordan gør man vedkommende opmærksom på problemet?
Hej Rebekka Du skal ind i hjælp. Nederst på listen står der kontakt Tryk på den og skriv din besked om hvad der er galt. Der kan godt gå lidt tid før du hører noget, og det bliver løst Men jeg har fået hjælp et par gange med det samme. Gode tanker fra Ulla
Har haft samme problem flere gange og bliver nød til at vende tilbage og sende igen og igen indtil dén godtager teksten
Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.
Hjemmesiden anvender cookies til at huske dine præferencer. Der anvendes endvidere cookies til trafikmåling og denne information deles med tredjepart (Google Analytics). Klikker du videre på siden, accepterer du hjemmesidens brug af cookies.