Ja, som overskriften siger. Jeg har skrevet om at undgå adjektiver i digte: https://dk.brkmnd.com/Blogaden/521
Hej Tungnemt Spændende tekst, det er sjovt du tager et gammelt digt og med eksempler viser hvor skarpt du kan få det til at stå Tak for at dele med gode tanker fra Ulla
Hej Ulla. Selv tak! Og fedt du læste med :-).
Hej Tungnemt Den slags deling er forfriskende. Så tak for det fra Ulla
Hej Tungnemt Spændende at se udviklingen af et digt, når man skræller lidt borte hist og pist, frem til det endelige resultat fremstår. Tak for deling af eksempel. Kh David
Selv tak, David H. Og fedt at du læste med! Jeg har tit set den slags om at skrive digte hvor der ikke var eksempler med. Og jeg synes selv det er rart med eksempler. Så, ja.
Hej Martin. Endnu en god artikel, jeg fik læst fra dig. Jeg skal hel sikket lige lave lidt forårsrengøring på mine digte nu ??? Jeg skriver det som virkeligt positivt. Så godt at få ny læring og ideer. Fedt det blev visuelt med dit eksempel. Kærlig hilsen Katarina
Hej Katarine. Fedt at du læste med. Og tak for kommentaren! Det hjælper også mig at skrive de her ting, jo. Så får jeg det ligesom fra hovedet og ud på siden. Det er rart. Skriv løs!
Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.
Hjemmesiden anvender cookies til at huske dine præferencer. Der anvendes endvidere cookies til trafikmåling og denne information deles med tredjepart (Google Analytics). Klikker du videre på siden, accepterer du hjemmesidens brug af cookies.