2Død-enkelt
Eks-kæreste. · Piller. · Død.
Digte
14 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Ekstra-materiale · Katrines marmorkage · Hvid dej: · 300 g mel · 300 g st... [...]
Romaner
16 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Jubilæumsdagen · Netop dén dag var der feststemning. Cutiebound hav... [...]
Romaner
16 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Michelles gode nyhed · - Hvad er klokken? spurgte Christian. Katrin... [...]
Romaner
16 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Kagedag · - Mmmmph!!!! · Julias næse og mund var dækket af et lyserø... [...]
Romaner
16 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
mMm... mm... mmm... · - Mmmm! · Julia og Penny sad bundne på gulvet.... [...]
Romaner
16 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Oprydning · Var der noget Michelle hadede, så var det at rydde op. ... [...]
Romaner
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Frederik Tolstrup (f. 1982)

Regnvejrsdagen

   Regnen dryppede ned på ruden den morgen, Michelle var kørt af sted, til Cutiebound, på sin cykel. Det fortsatte med at regne da hun ankom, og hun var helt gennemblødt, våd og kold, hvorfor hun var glad for at kunne hænge overtøjet ind i tørreskabet imens der blev taget billeder.

Christian så medfølende på hende:
   - Sikke våd du er blevet i dag, 'Elle! Er du svømmet herhen?
   - Meget morsomt, kommenterede Michelle tørt, men kunne dog ikke tilbageholde et smil, - Skulle vi ikke hellere se at komme i gang, inden vi dør af grin over dine vittigheder, min herre?
   - Jo. Vi skal lave en "dobbelt-serie" i dag. En med dig og Penny sammen...
   - Skægt. Det plejer da ellers altid at være Julia og Penny sammen.
   - Ja, netop! Netop derfor ville jeg prøve noget nyt. Er jeg ikke original?
   - Om du er en original?
   De lo begge to. Også Penny, der var kommet ind, så hun lige havde nået pointen:
   - Det bliver spændende, sagde hun ivrigt, - Mon vi vil passe sammen som par?
   - Med to så store skønheder? sagde Michelle, - Der må det da være det bedste par, en fotograf kan forestille sig, ikke?
   Hun fandt en kasse med tørklæder frem. Bandt et om halsen.
   - Klæder det mig ikke bare storartet?
   Michelle så på Christian.
   - Fantastisk! Du ligner en million., sagde han, - Men, Penny ser altså også pragtfuld ud!
   - Ja, det kan vi altså kun blive enige om.
   Michelle smilede. Penny viftede overdrevent løst med sit ene håndled:
   - Ih, altså. I smigrer, I smigrer. Jeg er jo ikke mere vidunderlig, end alle andre ville være, hvis de havde haft min skønhed og charme...
   Og hun og Michelle stak fnisende hovederne sammen.
   - Nåh? sagde Christian, og prøvede at lyde som en skolelærer, der beder om ro i sin klasse, - Skal vi se at komme videre, de skønheder?
   Pigerne nikkede og satte sig tilrette, ryg mod ryg, på gulvet, og hjalp med at bagbinde og kneble hinanden.
   - Hvor er I bare skønne! jublede Christian og kameraknipsede løs.
   - Mmm... mmm... nikkede Penny.
   - Mmmmmmm..., Michelle vred og vendte sig, da kameraet nåede hende, og prøvede at kysse mod det, - Mmmmm...
   - Wonderful, wonderful models are they! sang Christian overstadigt, på melodien til "Wonderful, Wonderful Copenhagen", medens han befriede pigerne.

- Puh., lo Penny, da hun endelig var fri, - Det var varmt.
   - Ja... men, det er nu sjovt. smilede Michelle, og lod tørklædet, hun havde haft om munden, blive hængende om halsen.
   - Er det så ikke på tide at gå ud i køkkenet og få morgenkaffe?
   - Jo, sagde Christian, mens han pakkede kameraet ned, - Det var en rigtig god idé.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/12-2008 19:55 af Frederik Tolstrup (Hunnies ven) og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 461 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.