Jeg vil ikke melde mig til at korrespondere med dig, Görkem (og det ville du sikkert sætte pris på, nævner jeg lige :)), men bare opmuntre til netop det at korrespondere med andre herinde.
Jeg startede på Fyldepennen den 31. januar 03 (20 år siden) og fandt kommende venner herinde.
Den ene har jeg 20 års jubilæum med den 1. februar, den anden skal jeg til barnedåb hos på søndag (hendes datter), og den tredje skal jeg til 50 års fødselsdag hos til april.
De var alle tre til min egen 50 års fødselsdag forrige år, og de har været fantastiske fra starten. Vi har kommenteret hinandens tekster da de lå på Pennen, betalæst for hinanden sidenhen, besøgt hinanden, triumferet over hinandens udgivelser og i det hele taget været med både i medgang og modgang.
Oveni har jeg fået venner, veninder (vi er bare ikke helt så tætte som jeg er med de 3 andre) og forfatterkolleger herinde. Dels ved at kommentere hinandens tekster og dels ved den nu hedengangne chat.
Nu ved jeg godt at Pennen absolut ikke er som den var 'i gamle dage', men ikke desto mindre er jeg enig med dig, Görkem, om at man KAN få et fællesskab herinde.
I dag kræver det noget mere arbejde, men som du jo beviser ved at have oprettet debatten her, ER viljen der. Heldigvis!
Mvh
Eddie