Hej Görkem
Jeg tror den eneste kur er at blive ved med at skrive - også selv om outputtet er noget utterligt skidt. På et tidspunkt kommer der så småt noget godt ud af anstrengelserne og optimismen kan blomstre lidt op igen har jeg erfaret.
Mit råd er at klø på - for at få skrevet, bare lidt, det der kommer ud er bedre end intet, så skidt pyt med at det er noget sludder der kommer ned på papiret/skærmen - så længe der kommer noget ud er der håb.
For mig er skriveblokade når man er helt tom i hovedet eller også at der er så meget trafik i hovedet at det kan være svært at slå hul igennem.
Citat: (...) ...jeg vil så gerne skrive. Jeg vil det så meget, at det bliver destruktivt og usundt, hvis det ikke kan lade sig gøre. (...)
Der skal også være plads til at afreagerer lidt så skriv noget destruktivt også selv om det ikke er dit normale varemærke for at få aggressionerne ud af systemet. Jeg tror først du får fred når du har skrevet nogle aggresioner ud - så kom smid bomben, så du kan slutte fred med dit sind og komme vidre.
Jeg ved ikke om noget af det gav mening, det var blot mit bidrag. Held og lykke med at nå i mål.
Mvh. David