Det er en kold september dag. Hun sidder helt alene på sit værelse, det er ikke første gang, og det er helt sikkert ikke den sidste gang, at hun føler sig så alene. Hun tænker egentlig ikke på noget bestemt, og alligevel gør hun. Tankerne flyver rundt. Tanker om fremtiden, nutiden og fortiden. Nok mest om fortiden. Alle de ting der er sket i hendes opvækst, tingene der er sket efter hun flytter hjemmefra, tiden hos plejefamilien, og nu tiden hvor hun bor selv. Hun vil helst ikke græde, hun bryder sig ikke om at græde. Slet ikke når hun er alene, så bliver hun altid bange og får lyst til at gøre slemme ting imod sig selv. Nogle gange gør det så ondt inde i hende, at hun er nødt til at skære sig selv i armen, brænde sig selv, eller skolde sig selv. Der er mange måder hun kan gøre det på. Nogle gange er der lange perioder, hvor hun ikke gør noget ved sig selv, andre gange er det næsten hver dag, at hun er nød til at gøre noget ondt ved sig selv, fordi hun har alt for ondt indeni, og ikke har nogen at fortælle det til. Hun mistede for nogle år siden sin veninde. Hun er ikke helt klar over hvorfor hun mistede hende. Pludselig en dag modtager hun et brev fra veninden, som skriver, at de er nødt til at bryde kontakten. Veninden kan ikke længere. Pigen ved ikke helt hvad hun skal stille op nu. Hun føler sig helt alene. Hun har godt nok to som hun kender, og som ved mange ting om hende. Den ene er en pige som hun har set mange gange efterhånden, hun har også hjulpet hende mange gange. Den anden er også en pige, en pige som hun har mødt et sted på nettet. Hun har aldrig mødt denne pige, selvom hun vildt gerne vil. Hun er utrolig glad for hende, men også skrækslagen for, om hun vil komme til at miste hende. Men hun er egentlig også den eneste som pigen kan tale med lige for tiden. Hun har ikke rigtig andre at henvende sig til. Hun har aldrig rigtig fortalt om den veninde hun har mistet, fordi hun var så glad for hende, og der var et helt specielt forhold imellem dem. De er begge to blevet misbrugt i deres opvækst. Det er det som i starten førte dem sammen, men som de lærte hinanden mere at kende, fandt de ud af, at de virkelig holdt af hinanden, mere end bare som veninder. Pigen har aldrig turde fortælle nogen, hvor meget hun holder af dem, fordi hun er så vant til, at miste dem hun holder af. Hun er også meget vant til, at folk dropper hende, ligeså snart de kender hende. Så vil de ikke være sammen med hende længere. Det gør hende ked af det, bare at tænke på det. Det får hende til at græde. Hun lader tåren falde stille og roligt. Hun sætter noget musik på stereoanlægget. Lige nu er hun helt vild med den sang der hedder Stole. Det er Kelly Rowland som synger den. Musikken flyver ud af højtalerne. Hun elsker bare denne sang. Teksten siger hende rigtig meget. Især det første vers.
He was always such a nice boy
The quiet one
With good intentions
He's was down for his brother
Respectful to his mother
A good boy
But good don't get attention
Det kunne jo være hende selv. Hun er altid perfekt - men stille. Hun er der altid når andre har brug for hende. Hun føler sig bare desværre også utrolig overset. Som om ingen lægger mærke til hende. Som om ingen gider hende. Hun er altid alene. Som nu, hvor hun bare sidder på sit værelse. Sådan er det altid. Helt alene, uden nogen at henvende sig til. Hun kan bare få lov til at være sig selv. Hun bryder sig ikke særlig meget om det. Det lader bare ikke til, at nogen lader sig bemærke af det. Efterhånden har hun egentlig vænnet sig til det, men hun er også glad for at være alene. Hun ville nok bare ønske, at hun kunne ringe til en hun kender, spørge dem, om de ikke lige vil komme forbi, bare en times tid. Så hun kan få et knus. Dem som gerne vil hjælpe hende, vil have hende til en masse ting, som hun slet ikke har lyst til. De vil have hende til at være vildt meget social, også selvom hun ikke har lyst til det. Det eneste som hun bare inderst inde, er en som forstår hende, en som vil være hendes ven. Det er det hele. Hun ønsker slet ikke alle de andre ting. Hun ønsker bare en at fortælle alle de grimme ting til. En som kan hjælpe hende, så hun ikke er nød til at gøre onde ting ved sig selv. En som bare vil lytte.
They were crying to the camera
Said he never fit in
He wasn't welcome
He showed up to the parties he was hangin' in
Some guys were puttin' him down
Bullying him round
Hun tænker tit på at gøre selvmord. Det ville nok være meget lettere for alle dem, som er omkring hende. Fordi så slipper de for at skulle høre på hendes vrøvl hele tiden. Hun passer ikke ind blandt alle de andre. Hun kan ikke finde ud af at være sammen med andre. Hun ved ikke hvad det er de forlanger af hende. Hun har tit prøvet at finde ud af det, men det er alt for svært. Nu har hun efterhånden opgivet. Hun tør jo ikke engang sige til nogen, når hun har brug for at tale med en. Hun har ikke rigtig fortalt noget de sidste mange måneder. Hun sidder bare med en masse tanker inde i sig selv, men hun kan bare ikke komme ud med dem. Hun bliver ked af det når hun tænker på det. Hun ville ønske hun turde sige det til nogen. Fortælle om alle sine tanker, så hun kunne komme af med dem. Men hun kan og tør ikke. Sangen kører stadig i radioen. Nu kommer den del af sangen som hun elsker allermest. Den som går dybest ind i hende. Den del af sangen, som påvirker hende mest.
Now I wish I would've talked to him
Given him the confidence to turn away
If I would've been the one
Maybe he wouldn't have gone that far
Stayed at home playing the chords on his guitar
He's not invisible anymore
Since he walked through that classroom door
Everybody knows his name
Der er ingen der opdager noget. Det er for sent. Nu har pigen besluttet sig. Der er ingen der kan stille noget op. I morgen er det for sent. Der har englene været for at hente hende. Hun stopper sin historie nu. Hun tror ikke den giver nogen meningen. Hun ved, at det hun har skrevet, har hjulpet hende til at sætte ord på nogle ting. Ting som hun nok ikke helt kan forklare. Derfor slutter hun nu. Der er alligevel ikke mere at fortælle... til nogen...