"Fortæl mig så Hr. Citlali, hvorfor er det, at du her?" Ved lyden at sit navn, åbnede han øjne han lå på et gulv, hans ansigt ligger vendt imod hans højreskuldre, der er et par sorte lædersko placeret på det hårde trægulv, over dem følger et par mørke bukser, som sidder på en ældre herre, med brunt hår, der enkelte steder er gråsprængt, han kigger observerende på noget på den anden side af Citlali, #Åh gud, det er ham.# Citlali, havde genkendt manden, og viste hvad han kiggede på, og viste hvad der nu ville ske, og ganske som hans indre blik havde vist ham det, hamrede en fod ned igennem hans venstre hånd. Han kunne se mandens ansigtstræk ændre sig, fra at være observante blev de et kort øjeblik urolige for hurtigt at blive skræmte. Et par hænder griber fat i mandens krave og trækker ham op af sædet. "Det er det som du skal finde ud af! Det er det du bliver betalt for!" Han slap psykologen, der faldt ned i den bløde stol igen, og gik imod døren. med et voldsomt ryk i håndtaget gik den op, og Citlali fik et hurtigt glimt af gangen ude på den anden side, en mørkhåret kvinde, en skaldet mand og en lille pige stod der ude. Døren smækkede i bag ham.
Ved siden af døren stod et lille bord, med en glasvase, i vasen var der et lille bundt grene med små lyserøde blomster, da døren var blevet smækket, havde en af blomsterne løsnet sig og faldt nu ned igennem luften og ned på bordet.
Ude fra gangen hørtes en kvindestemme, "Hvad skete der? Hvad er der galt?" en anden stemme hørtes ude fra gangen af. "Far hvor skal du hen? Far!!""Citlali, hvor skal du hen? Det hjælper ikke det her, kom tilbage! For helvede Citlali, lyt dog til din datter!"
Vibrationerne, fra vindpustet, blev svagere imod hans kind, som han forsvandt ned af gangen udenfor døren. psykologen skrev et sidste notat på sin blok inden han rejste sig og gik hen imod døren, da han tog fat i håndtaget faldt endnu en blomst af en af grene, den faldt dog ikke lige ned, det svævede lidt i suset fra døren, der lukkede sig. Blomsten landede på gulvet og den doblet side døre kom endnu en gang til syne.