Hendes syn er sløret. Det svier i hendes øjne. Hun vil nødigt trække vejret dybt, men iltprocenten i lokalet er så lille, at hun ikke har noget valg.
"Nummer 85".
Hun blinker en ekstra gang for at tilføre øjnene lidt fugtighed, så de bedre kan stille skarpt på pladen. Hun sukker, skuffet. Nummer 85 er på række 8, ude for enden. Hun afmærker feltet.
"Nummer 7".
Hun kan næsten ikke tro sit held, da hun noterer nummeret øverst på pladen og hurtigt tæller efter. Den er god nok. Der er fem tal i alt.
"5 fejl!" råber hun.
Hun hører de omkringsiddende mumle skuffet. Hun kan ikke lade være med at fryde sig lidt.
Kontrolløren kommer hen efter pladen og råber numrene tilbage:
"7, 17, 37, 67 og 5".
"Det er korrekt. Disse numre er råbt op. Mangler de på pladen?"
Kontrolløren løber pladen igennem.
"Ja, de mangler".
"Så er der fundet 5 fejl ved en plade, præmien kan afhentes efter spillet."
Hun får udleveret et gevinstbevis.
Alarmen lyder. Hun ser sig forskrækket omkring - som den eneste. Alle andre spiller uforstyrret videre.
Hun gnider sig i øjnene, rækker armen ud og slukker vækkeuret.
Det var dog den mærkeligste drøm. Hvem går til banko for at finde 5 fejl ved en plade? Hele ideen er vel at lede efter de tal, som ER på pladerne?!