Ja, sådan går det, når man er for hurdig. Jeg døjer selv med at skulle rette hele tiden. For mine fingre kan ikke skrive i det tempo, som min hjerne ønsker. Tålmod og ro burde være løsningen på problemet, men hvem har tålmod, når tanken drøner der ud ad?
Men til sagen: Du repræsenterer vist en mennesketype, som ikke helt passer med mig. Jeg vil gerne have mine ord ud i verden, men helst ikke mig selv. Så alt hvad der hedder fotografering undgår jeg helst. Jeg ser hellere at mine (nok alt for få) læsere forestiller sig noget der er langt mere spændende end det jeg er i virkeligheden.
Det er nok noget med selvværd, og jeg har da også skrevet flere ting om mænd med lavt selværd.
Men du skal glæde dig over dit mod til at være "på." Kør løs med billeder og nyd de glæder det giver. Jeg må "misunde" dig det at være glad for dig selv, uden at være selvglad og pralende.
Men det er nok den gode misundelse.
Hvis du kommer på forsider i blade, så pas på dem med den dårlige misundelse! Og hadefulde indlæg i diverse medier. Lær at tage afstand fra dem, så du ikke mister dit livsmod og din selvtillid. for det er netop hvad disse misundere ønsker.
Bedste ønsker fra mig!!!