De fniser, de hviner, de griner. De fniser, hviner, griner. De fniser, de hviner, de griner og danser. De fniser, hviner, griner og danser. De fniser, de hviner, de griner, de danser, de drikker. Fniser, hviner, griner, danser, drikker. En slurk, to slurke, tre slurke.
De fniser og danser længe.
Falder udmattet sammen i sofaen, men de har det godt. Det føles godt, det snurrer. Det er bedst når de lukker øjnene, så kan de rigtig mærke, hvordan det hele drejer. Det snurrer.
En fniser besværet. En anden griner over den første og en tredje begynder at danse igen.
Mor og far sidder inde i stuen og ryster smilende på deres hoveder.
Søstrene er ligeglade. De danser, de fniser, de hviner, de drejer og drejer og drejer og drejer. Musikken skrues op, det er snart morgen. Solen vil snart titte frem bag bakkerne. Men søstrene er ligeglade. De danser og snurrer. Lukker øjnene og drejer og drejer og drejer og drejer. De falder sammen på gulvet og kan mærke hvordan at deres vejrtrækning følges ad.
Musikken får gulvet til at vibrere. Det kilder. De har det godt. De er sammen.
De har fået lov til at låne krystalglassene. Søstrene løfter glassene op i lyset fra loftlampen. Lyset får den røde væske til at kaste et slikkende varmt lys ud på bordet og mod panderne. De holder deres glas her. Betragter den væske, som får deres kroppe til at snurre. Betragter hinanden og smiler. Så skåler de og tager en slurk. Lukker øjnene og drikker ud.