Jeg er på jagt efter betalæsere til min roman. Og jeg er mere end villig til at agere betalæser den modsatte vej. Der er selvfølgelig allerede betalæsere inde over, men jeg er altid interesseret i tilgange og observationer fra personer, der ikke kender mig personligt, da det ofte er en anden type input, som kommer fra den kant.
Jeg skriver magisk realisme; grænsende til surrealisme. Blandt en, naturligvis, bred vifte af inspirationer henter jeg allermest fra Haruki Murakami og Jorge Luis Borges. De indledende kapitler er lagt op herinde, men de er efterfølgende redigeret, og det mere surrealistiske element træder først, for alvor, i karakter efter de kapitler.
Når det gælder mig som betalæser, skal jeg ikke påstå at skulle være ekspert. Men jeg er en ekstremt kritisk læser og vil altid bringe adskillige mulige problematiker og alternative løsninger på bane. Hvilket ikke er det samme som et forsøg på at påstå, at jeg ved bedre, eller at en anden tilgang, end den nuværende, er mere rigtig (hvilket jeg nogle gange tror, folk får indtryk af med mine tekstkommentarer herinde), men udelukkende udgør en observation til overvejelse og refleksion.
Jeg er klar til at lege med hvem som helst. Det behøver ikke nødvendigvis være den samme stil og genre. Jeg nævnte blot magisk realisme med henblik på forventningsafstemning. Det ligger mest til mig at grave mig helt ned i detaljer, når jeg først giver mig i kast med en tekst. Men jeg er ligeså meget klar på at give gensidig overordnet feedback, hvis det tiltaler mere.
Kom frisk :-)