Jeg er helt enig med dig Knud - i alle dine punkter.
Sitet trænger til en makeover. Designet er forældet og upraktisk. Især har jeg et issue med den måde de publicerede tekster vises på, i sådan en lille søjle i midten af skærmen. Det er et problem hvis man skriver digte med lange sætninger, hvor teksten kommer til at se rodet ud. Det kan som Knud nævner fikses ved at man giver brugerne mulighed for selv at bestemme tekst størrelsen, så teksten kommer til at stå pænt og den dermed bliver nemmere at læse. Men egentlig så jeg helst at hele designet røg til fordel for noget mere moderne og smart.
Jeg kunne også godt tænke mig, at det blev muligt at redigere kategorien for en tekst, hvis man har sat den forkert. Det kan man ikke nu, så skal man ind og slette teksten og poste den igen og har man allerede postet en tekst den uge, så skal man enten vente en uge mere eller spamme med kommentarer. Det er ikke rimeligt. Lidt mere fleksibilitet ville være rart. Helst så jeg at man kunne redigere ALTING efter man har sendt det ind, hvis man senere har lyst til det.
Reglen omkring de tvungne kommentarer har jeg før nævnt i min dagbog. Den er skide irriterende for at sige det rent ud og resulterer i kommentar spam på forsiden og ligegyldige kommentarer, som folk bare smider fordi de skal. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg vil da tusind gange hellere have EN dybfølt kommentar fra en person, der har LYST til at kommentere af egen fri vilje, end 10 kommentarer fra folk der dybest set er totalt ligeglade og sandsynligvis ikke engang har har læst teksten før de kommenterede med deres "standard svar."
Mere indholdsrige profiler ville være et plus, så man virkelig kan få et indtryk af hvem folk er. Det kan man ikke nu, hvor alt man har er et mikroskopisk billede og en kort tekst. Hvorfor overhovedet have profiler, hvis man ikke har mulighed for at gå i dybden med mennesket bag den?
Jeg ved ikke hvad der sker med den chat. Jeg har prøvet at få folk derind. Jeg har tit siddet der alene i en times tid, uden noget selskab. Jeg kan ikke rigtig se hvad fyldepennen har en chat for, når den stort set ikke bruges. Jeg tror det har noget at gøre med at sitet ikke har særlig mange aktive brugere, det er stort set de samme 10 stykker der er på hver dag og de gider af den ene eller anden grund ikke chatte. Vi har brug for flere AKTIVE brugere, men jeg tror bare ikke siden kan tiltrække mange nye mennesker før der bliver lavet nogle ændringer.