Hvis jeg havde to måneder til bare at skrive ... Skal vi bytte? Så passer du mit arbejde, så holder jeg fri. :-)
Jeg er i gang med fjerde og sidste del af Mette Finderups 'Den grønne ø' serie, den kan anbefales.
Robin Hobbs 'Snigmorderens lærling' og Peter V. Bretts 'Den tatoverede mand' er just blevet oversat. Ligeså Joe Abercrombies 'Den første lov' serie. Den burde holde dig beskæftiget i et stykke tid.
En forfatter herindefra, der har fået god succes, er Louise Haiberg. Hendes 'Dæmondræberen' serie er skøn underholdning.
Hvis du vil prøve horror af, så er Carina Evytt og Teddy Vork gode bud. De har også slået deres folder herinde.
Hvis du vil lidt væk fra de fantastiske genrer, uden at det af den grund bliver realisme, kan jeg anbefale historiske romaner. Her har bl.a. Ken Follet leveret murstensromaner, man bare sluger. Danske Susanne Clod Pedersen er i gang med en vikingesaga, hvor der også er rigeligt med læsestof.
Bo Sejer, også gammel Fyldepenner, har skrevet en zombie-roman, 'Dead World,' som er sjov og underholdende.
Håber, jeg fik ramt noget, der kan friste dig.