"Og hvad sker der næste gang vi ses?" spurgte hun.
"Næste gang vi ses, der vil du igen prøve at score C., og jeg vil score en anden pige.." Hans øjne mødte hendes kort, før han tog et hvæs a cigaretten og igen løftede blikket udover altanen.
Hun kunne ikke lade være med at kigge på ham. Beundre ham for hans ærlighed. Hun smilede. "Du er så realistisk". Og så puttede hun sig ind til ham. Og han lagde armen om hende. Og det betød ikke noget, men det var hyggeligt.
De stod længe sådan på altanen. Hende, lænet op ad ham og hans arm hvilende tungt omkring hende. Der var noget trygt ved ham. Noget.. let. Noget tilgængeligt. Han var 4 år yngre end hende, men alligevel et hoved højere. Hun burde være den voksne, men lod sig alligevel glide lidt ned i lillepige rollen.. Det var jo rart at blive holdt op. Det var jo rart, at når de sammen gik i netto, lagde han hånden omkring hende, som skulle han bevise overfor verden at hun var hans. Selvom det kun var for den lørdag morgen.
Når hun kiggede på ham, kunne hun ikke lade være med at spekulere på, hvordan det mon ville blive næste gang de sås.. De ville aldrig kunne fortælle nogen at de havde været sammen. Der var simpelthen for mange implicerede. Alligevel ønskede hun at kysse ham igen. At trække ham til side, og lade hænderne finde vej på hans krop og presse læberne mod hans. Lade det være intenst, og lade sig opsluge af det hemmelige..