Gammel Skjærn fællesblad 31. Marts 2009
I går aftes kl. 22 blev der spottet hvad der lignede en UFO (Uidentificeret Flyvende Objekt) over Hr. Gundersens marker vest for Gladevej. Senere på natten så Edna Yversen en lille grøn mand med store øjne, da hun var ude at lufte Samson ved fælleshuset
____
Nye indflyttere
På det sidste har vi alle gået og spekuleret på om de små nisser var tilbage igen efter den store indvandring af '98 - men nej. Da Hr. Gunnersen stille og roligt drak sin aftenssnaps skete der lige pludseligt noget uventet. Et lys kom fra himlen, og en tallerken-lignende ting med røde lys omkring sig, fløj rroligt over marken. "Jeg troede som end bare det var mine sædvanlige hallucinationer, men det plejer kun at være lille Inder der kommer på denne tid." Sagde Hr. Gunnersen, da vi interviewede ham.
Hund forsvundet
Edna Yversen var lige så chokeret da hun kom vraltende ind på fores kontor midt i "før-påskefesten". Hun var konfus og Samson var løbet væk, fordi nogle sjove små mænd ville lege med hende: "Samson løb hen til den lille grønne mand og slikkede på ham, derefter satte manden sig ovenpå Samson, og de "red" over bag fælleshuset. Da jeg gik derover for at kigge, var de væk.". Senere forklarede Edna Yversen at hun var glad for at Samson nu havde fået en god ven.
Varm Velkomst
Nu hvor vi har fået nye beboere, vil vi opfordre til at byde varmt velkommen, og gøre alle lader så lune som muligt, så vores nye gæster har et dejligt sted at sove. Dyner og tæpper ligger stadig under trappen ved tårnet, og vi opfordrer til at komme og være med til fælles velkomst ved fælleshusets bålplads på fredag kl 18. Danni har lovet at bage Bedstefarkage, som vi alle her på bladet glæder os rigtigt meget til.
/Dianna N.L.K.