Guirlander giver Give gågades glasruder glitrende genskær Grundlovsdag. Gustne gadefejere gør gaden gangbar. Gadelygterne grundmales. Give genbrugsforretning genindvies. Glatte glasfiberflagstænger genrejses. Gæstgiveriers glade gourmet'er gnasker gåseleverpostej. Glemsomme grønthandlere gennes gennem gaderne. Grundlovens gyldighed gøres gældende!
Gospelgruppen Grace God's geniale guitarspil giver gungrende genlyd. Gruppen giver Give genbrugsforretning 'Gode Gerninger' gagen. Godt gået. Gæve gudfrygtige Giveborgere godkender glædesstrålende generøsiteten.
Grundlovsdag giver gispende greyhounds ganske givet grådige gamblere gåsehud. Greyhounds' gevinstchancer gør Gives genåbnede gavebod, Giraffen, grinagtig. Guldfeberen griber George. Georges grønne galvaniserede Geländewagen, gammelt germansk gods, gøres gennemgribende gangbar. Gearskiftet gennemgås. Gaspedalens gummi godkendes.
George gransker greyhoundprogrammet grundigt.
Galoperer greyhounds?
Går glubske greyhounds godt?
George grubler... grifler... genovervejer. Gestikulerer grotesk. Greyhounden Guantanamo giver gevinst!
George gemmer gevinsten. Gældsposter, glemte girokort, gamle gigtplagede grandonkel Gerts gigantiske ginregning gældssaneres grundigt. Georges gode gymnastikkammerat Gunnar, gør George genert.
"Geo... ggg... George!" griner Gunnar, "gravalvorlige glatbarberede glædespiger gokker gerne glans ganske gratis grundlovsdag!" George gisper, grangiveligt groft generet. Gunnar gider godt. George gratulerer.
Glamour genudsendes, gudhjælpemig. Godt Gutenberg gik grassat. Godnat.