Vampyr (Del III): Samhørighed


1 måned, 2 dage siden 1 kommentar Kortprosa passion ægte kærlighed vampyr

0TId
Tid som sandkornene på stranden. · Kun Gud kender deres antal. · Ya I... [...]
Aforismer og gruk · gudstro, universet, håb
13 timer siden
113091938
Tillykke mor med dagen. · For du smiler fra Himmelen. · Det er lige s... [...]
Aforismer og gruk · himlen, gudstro, mor
3 dage siden
1Hvis du falder
Hvis du falder, griber jeg dig. · Hvis du falder, bærer jeg dig. · Fo... [...]
Rim og vers · loyalitet, evighed, kærlighedslængsel
4 dage siden
1Mēdén Logos
Til LA · Livet uden dig er som ord uden fornuft eller mening. · Fordi... [...]
Digte · skæbnefortælling, indre splittelse, tosomhed
7 dage siden

Puls: 94,0

Publiceret: 69
Afgivet: 298
Modtaget: 108
Daniel Stege Lindsjø (f. 1979)
Han betragtede hende mens hun lå der i rød silke, der smygede sig om hendes blege hvide hud.
   Hans for evigt elskede som snart ville vågne.
   Hun strakte sig mageligt mens hendes røde hår indrammede de fine konturer i hendes ansigt.

Hun var ved at vågne: "Godmorgen sovetryne!" sagde han med et smil.
   "Hvor er du smart hva'" sagde hun med et gengældende smil.
   "Er du flabet?" grinte han.
   "Tjo, det kan der være noget om. Hvad vil du gøre ved det?" sagde hun mens hendes øjnes iris blev større, som for at sige til ham: "Kom og tag mig!"

Han tøvede ikke når hans elskede indbød men svævede gennem luften, greb hende blidt om halsen og i næste nu elskede de på de røde silkelagner.
   Åhh hvor han havde ventet på dette øjeblik:
   "Du er min og jeg din!" udbrød han med overbevidst stemme mens hun modtog ham som sin erobrer.
   Tiden strakte sig som over evigheder mens de elskede til sengen gik i stykker.

"Tak, min elskede!" sagde han og fællede et par blodrøde tårer.
   "Af hjertet tak, jeg ved ikke hvordan jeg har klaret al den tid uden dig..." uddybede han.
   Hun smilede og kyssede ham blidt: "Det var så lidt min kære." sagde hun kærligt.

I næste nu kunne hun mærke en tørst, der som en tørke bredte sig i svælget.
   "Åh!!" udbrød hun.
   "Ja, man bliver sulten af al den aktivitet" grinede han.

Hun måtte jage for at slukke sin tørst...

D
Forfatterbemærkninger
https://youtube.co...tch?v=n9MDx6C5FRQ (Mercy Mirror - Within Temptation).

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 15/08-2024 12:55 af Daniel Stege Lindsjø (Ordspinderen) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 247 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.