Jeg kan ikke forklare sommerfuglene i min mave, når jeg kigger på dig. Det er som en storm, en storm af sommerfugle, der bruser igennem hele min krop.
Dine læber på mine knuser mit hjerte og for hele min krop til at ryste. Jeg har ikke meget at sammenligne det med, faktisk intet, men kunne det her være lykke?
Du spurgte mig engang "Hvad er vi?" Helt ærligt? Så ved jeg det ikke, kunne du gøre mig lykkelig?
Alle omkring os har alle mulige forskellige holdninger og forventninger om "hvem" eller "hvad" vi er. En title? Er det lykke?
"Homoseksuelle"
"børn"
"kærester"
"piger"
"forvirret"
Ja, forvirret eller hvad?
Prøver vi begge to bare at jagte lykken, og har vi fundet den? Jeg tror vi er blinde når vi er sammen, vi ser ikke sorgerne eller håbløsheden ved at eksistere.
Men er det en god ting? Eller undgår vi bare det uundgåelige. Smerte.
Sand smerte, du har ikke oplevet sand smerte før du har stået på kanten og er blevet givet et valg.
Hopper du?
Jeg er lammet. Jeg vil forhelvede føle noget. Giv mig smerte, ægte smerte, ikke mere mentalt pis.
Mentalt eller fysisk smerte, hvad dræber os først?
Jeg håber det er lykke, jeg tror det bliver lykke, lad det være lykke.
Lad det være smukt, eller grimt. Lad det være lange gåture og mørke nætter, lad det gøre ondt.
jeg vil dø lykkelig, men kun hvis du er med på den.