Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kristian Iversen (f. 1988)
Hmm, hvor skal man dog begynde? Tjah, mit navn er Kristian Iversen. Jeg er et menneske af mandligt køn fra det mørke Jylland, Sydjylland for at geografisk korrekt, og jeg har, som alle jer andre, nok en lille forfatter gemt i mig. Jeg bruger min fritid på en del forskelligt, da jeg har mange forskellige interesser. Blandt andet kan jeg nævne film og musik som store interesser, og jeg vil gerne erkende, at jeg har en stor, og konstant voksende samling, af begge to. Andre interesser er også kunst, historie, mytologi, sprog, (pop)kultur - og selvfølgelig - litteratur, poesi og skriveri. Jeg skriver en del historier, de fleste er dog brugt i skolen, og jeg elsker det ligefrem. Jeg ved ikke præcist, hvad det er som fanger mig ved skriveri, men jeg finder tit mig selv i gang med at drage inspiration fra forskellige ting og sager. Det kan være ting som musik, film og andre tekster som de helt åbenlyste, men også naturen, mytologi, egne oplevelser og folk omkring mig... Altså inspirationen kommer fra vidt forskellige steder, så én muse har jeg ikke kun. En stor og kendt forfatter bliver jeg nok aldrig, men hvis drømmen en dag skulle gå i opfyldelse, ville det nok højst sandsynligt være Fantasy, Science-fiction, Mystik og andre overnaturlige genre/historier, der ville komme fra mig, som det også er tilfældet i dag. Som før nævnt er kunst også en af mine mange interesser, og noget af det fremstiller jeg også lidt af selv. Det vil sige, jeg tegner og maler. Det har jeg gjort hele mit liv, eller i hvert fald så længe som min hukommelse rækker. Tit har jeg da også fået at vide, at jeg var dygtig til det, så opbakningen har ikke manglet. I dag tegner jeg dog mest til rollespil, som jeg også spiller engang imellem, og jeg kan da også finde på at illustrere mine historier. Det sker dog ikke så tit, som det kunne ske.