Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Karl Fr. Nielsen (f. 1941)
Karl Fr. Nielsen f. 1941.
Jeg begyndte mit arbejdsliv som bankmand, (frygtelig fejltagelse, det med banken), men tog derefter en militær uddannelse, der varede i 9 år og førte mig meget rundt i verden blandt andet US Army. Efter at have forladt militæret, har jeg haft en række stillinger som tekniker, foredragsholder, PR mand og meget andet. Jeg har rejst i Asien, Australien, USA, Sydamerika , Afrika og selvfølgelig rundt i Europa.
Jeg har skrevet siden jeg kunne holde på en blyant: i alt elleve romaner, en lang række noveller og digte og endelig en stribe artikler om mange forskellige emner herunder teknik og rejser. PT nov. 2018 har jeg udgivet 17 bøger på Saxo ca. 3000 sider. Der udover ligger der tre romaner, som blot venter på korrektur. Snart kommer en roman i papirform, hvor de andre er e-bøger.
Jeg er i dag en god gammeldags folkepensionist eller aldersrentenyder :-) om man vil og har travlt med en masse ting her i blandt at skrive og fotografere. Dyrke golf og anden motion. Jeg arbejder også lidt med video for en lokal TV station. Kanal Roskilde.
Jeg er gift og bor sammen med min kone i en landsby ikke langt fra Roskilde.