Alt hvad jeg har, er alt hvad jeg har brug for


2 timer, 34 minutter siden 1 kommentar Livshistorier masser af sjov

1Alt hvad jeg har, er alt hvad jeg har brug ...
Sådan siger Sarah Ban Breathnach, og jeg nikker genkendende. · Jeg ... [...]
Livshistorier · masser af, sjov
2 timer, 34 minutter siden
0Man kan blive helt fri af jalouxi
Jeg var panisk angst for at blive forladt. Af både kvinder og mæn... [...]
Livshistorier · indre balance, fremtidshåb, livserfaring
8 timer, 23 minutter siden
0Mit liv i det nye Jerusalem
Mit Nørrebro er mit hjem i det nye Jerusalem. Den store konges by... [...]
Blandede tekster · perfekt, forvandling, lys
5 dage siden
2De gaver Gud har givet mig
Når jeg ser mit livs inventarfortegnelse, bliver jeg klar over, a... [...]
Livshistorier · håb, livets vej, overnaturligt
22 dage siden

Puls: 43,3

Publiceret: 15
Afgivet: 21
Modtaget: 36
Christina Harritz (f. 1975)
Sådan siger Sarah Ban Breathnach, og jeg nikker genkendende.

Jeg har lyttet til speaks på youtube om, hvordan man bliver rig, i håbet om at få alle mine drømme til at gå i opfyldelse. Som at vinde i lotto og kunne vælge og vrage fra alle hylder af alt, hvad jeg lyster.

Der er så mange penge i at undervise i, hvordan man bliver rig. På youtube. i bøger og i kurser.

Jeg har visualiseret mig rig. jeg har sagt rigdomsbekræftelser, og jeg har læst mig til alt det pladder.

Det eneste, der har været sandt i alt dette er Guds ord, der siger, at 'han fuldt ud vil give mig alt, hvad jeg har brug for.'

Jeg er ikke rig, men jeg har altid haft nok.
   Er overflod ikke, når der er nok?

Aldrig har jeg manglet noget. Altid har jeg gjort, og kunner gøre det, jeg ville.

Den eneste sande visdom, jeg har lært om rigdom er, at her er nok til alle mine behov. Nogle gange ikke mere end det.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret i dag kl. 17:14 af Christina Harritz (Anniina) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 173 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.