Som en haglstorm af bly regner mit indtog ned på jeres døde gader. Køb mere plastik! Mine budskaber er mange, men mine hensigter er få. Forbrug mere, køb mere, det er billigere, bedre og større. Jeg kan gøre jeres hverdag nemmere og for ganske få midler. Køb flere biler, køb mere bacon, rød er den nye sort. Som et barn af kapitalismen springer jeg i dit ansigt i et brag af pangfarver og catchy bemærkninger. Jeg har alt hvad i vil have. Biler, fælge, dæk, kister, plastik, jule hjerter, slaver fra Afrika, sig til og du skal få hvad du ønsker. Morgenmadsprodukter, sovs, børn, jordens undergang, jeg har lidt af hvert og meget mere til. Jeg kan tilbyde dig produkter du slet ikke anede, du havde brug for. Jeg reflektere ting større og bedre gennem fjernsynets blå stråler, når det først er i dine hænder er jeg ligeglad. Jeg er en iskold penge maskine, jeg er pausen i din skod serie på TV skod, og jeg viser dig alt det du burde have. En rejse til stranden, et nyt hus, tøj af det rigtige mærke og til en billig overpris, pistoler, kokain, en tidlig død, et kort liv? Jeg har hvad du vil have, bare stir ind i mit kommercielle udtryksløse ansigt og fortæl mig hvad! Så sælger jeg dig det til overpris.