Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Birger Grandahl (f. 1960)
Hej! Mit navn er Birger Grandahl, jeg er 47 år og arbejder for tiden som sikkerhedsvagt, som er et job jeg holder meget af.
Dette er min første bog!! Det er kun den første i en trilogi, og den næste bog er allerede på vej.
De tre bøger hedder: "Uendelighedens pris...", "Uendelighedens pris (slutspil)", og "Uendeligheden pris (Heavones historie)..." Derudover er der yderligere to mere på vej, hvis de andre bliver et hit... De to bøger kommer så til at hedde: "Anglishterne..." og "Engle uden himmel..."
Ideen til denne historie kom af sig selv, da det gik op for mig, hvordan tingene hænger sammen. Allerede da jeg var meget ung, stillede jeg spørgsmål, som jeg ikke kunne få svar på. Da jeg blev ældre, begyndte jeg at søge, i de anerkendte religioner efter svar. Jeg søgte også i videnskaben efter disse svar, men ingen af dem kunne give mig, hvad jeg søgte. Til sidst, begyndte svarene at melde sig selv, og tilsammen skabte de en virkelighed, der NU er min tro, og DET som min bog handler om!!
Fænomenet "Intelligent Design" kunne siges at være den røde tråd i det jeg tror på, hvor man skal huske på at ID IKKE hverken udelukker Darwin eller forudsætter en Gud,
Da jeg begyndte, at skrive denne historie, var det ikke uden angst for folks reaktioner. Stærkt troende mennesker kunne måske, blive stødt af bogens handling. Men jeg valgte alligevel, at skrive den. Netop fordi jeg føler, at jeg har et budskab, der MÅ ud...!