3Sjette sans
Når jeg ser på dig, bliver jeg opstemt · Når jeg hører din stemme, ... [...]
Digte
20 år siden
1Min verden
Jeg går i den evige ensomhed - et sted i min egen verden - der hv... [...]
Digte
20 år siden
3Uheldet
Jeg mærker vinterens bidende kulde der fyger hen over mit ansigt.... [...]
Noveller
20 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ronni Plindstrup (f. 1986)

Jeg går i den evige ensomhed - et sted i min egen verden - der hvor ingen andre kan komme, eller vil komme.
Går alene rundt helt udmattet, slæber fødderne.
Ser på verden gennem boblen jeg befinder mig i.
Prøver at prikke til boblen, prikker hårdere men den brister ikke.
Jeg skraber mod den gennemsigtige hinde, men intet sker. Kalder man ingen hører eller ser.
Mit skæbne er i boblen.
Alene i min egen verden hvor ingen kan komme ind og hvor jeg for evigt vil vandre

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 02/02-2005 08:13 af Ronni Plindstrup (Plindstrup) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.