Hej Kåemer
Jeg sværger til LibreOffice disse dage og har ikke arbejdet i Word i mange år, så det følgende er fra fri hukommelse (uden at jeg har Word ved hånden til at dobbelttjekke. Plus mine oversættelser måske er løse, fordi jeg altid har arbejdet i engelske udgaver af hensyn til lettere at kunne google løsninger.
Det bliver en smule kompliceret af, at du arbejder med en indholdsfortegnelse, fordi det korrekte svar afhænger af, hvordan du har sat din netop den indholdsfortegnelse op. Jeg går her ud fra, at du har givet hver historie en titel, som både er en linje for sig før hver historie (og som jeg herefter kalder titel). Hvis det ikke er tilfældet, må du skrive igen. Nu kalder jeg typografi for hver overskrift 1 (heading 1 hvis du, som jeg, arbejder i en engelsk udgave); hvis du allerede har valgt en anden typografi for alle dine titler er det fint. Det skal bare være noget andet end den primære tekst.
- Sæt kursor foran titel. Vælg "overskrift 1" hvis det ikke tilfældet.
- Gentag for alle titler.
Nu er det, jeg kommer på dybt vand pga. manglende Word til at dobbelttjekke, plus dansk/engelsk udgave. Jeg er 99% på, at det her er, hvad du skal finde; det er mere ruten af klik derhen, som jeg er i tvivl om. Men det kan være, vi er heldige, at en med Word ved hånden kan skubbe det sidste stykke i mål, hvis det følgende ikke er helt korrekt fra fri hukommelse.
- Find overskrift 1 i værktøjslinjen. Højreklik. Klik modificer. Klik på formater. Klik på afsnit/paragraph. Klik på fane i toppen, der hedder linjer/sider/linjeskift/sideskift (en af dem eller en kombination af dem). Så skulle der gerne være en boks, der hedder sideskift før/start med sideskift. Den sætter du flueben i. Husk evt at klikke anvend for at gemme det.
Håber det hjælper. Tag gerne en sikkerhedskopi, hvis du ikke allerede har, når nu jeg ikke er 100% på ruten af klik til løsningen.
PS Jens' link er noget helt andet.