Er der nogen med et godt råd angående benyttelsen af ITunes? Jeg har oprettet et AppleID Jeg lavede brugernavn som min Email. Lavede en kode med høj (=grøn) sikkerhed og modtog en email med en 6-cifret talkode jeg skulle bruge til at bekræfte at Emailen var min egen. Så langt så godt. Jeg åbner ITunes fra "skrivebordet" og logger in. Når jeg så vil hente noget gratis materiale beder den om login igen. Det er også ok. Men nu siger den at dette login ikke har været brugt før i ITunes. Nej vel? Det er jo derfor det er nyt??!! Så selvfølgelig har det ikke været brugt før. Og én gang skal vel være den første? Så klikker jeg på fortsæt Så kommer jeg videre til at skulle gennemgå min konto. Nu vil den have gentastet koden og besvaret et kontrolspørgsmål. Men den siger at adgangskoden ikke må have været brugt det seneste år. Men systemet har jo lige fortalt mig at den netop ikke har været brugt!!! Så 1. ID'et kan ikke bruges da det ikke har været brugt før. 2. ID'et må ikke have være brugt før. Jeg kan ikke forstå logikken. Kan I? Ellers må jeg opgive at bruge ITunes. Men jeg har jo også hidtil levet uden. (Det er bare irriterende at man sådan skal udstilles som idiot.) Et tip modtages gerne.
det eneste jeg kan sige er, prøv igen, det skal jo virke, før eller senere, men som du siger, det virker ikke logisk
Tak Ole! Mvh Dino.
Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.
Hjemmesiden anvender cookies til at huske dine præferencer. Der anvendes endvidere cookies til trafikmåling og denne information deles med tredjepart (Google Analytics). Klikker du videre på siden, accepterer du hjemmesidens brug af cookies.