Sanne står foran et foto af en pige, der sidder på en rå murstensmur. Billedet "On the Wall" hænger på Aros Kunstmuseum og er taget af Weng Fen. Pigen på billedet kigger over mod nye høje bygninger. Muren markerer en tærskel, et skift i opmærksomheden. På den ene side er den verden, du kender. Her bor de erfaringer og historier du har med. På den anden side er noget andet. Er det drømmen eller mareridtet? Sådan står der på teksten ved siden af billedet.
Den rå murstensmur giver associationer til nogle år før- og nogle år efter Sannes skilsmisse. Det var en rå tid, hvor hun havde brug for at finde sig selv, og få en ny balance i sit liv.
Det, at pigen sidder oppe på muren og kigger mod det nye - drømmen, som hun vælger at tro, er det, der er derovre, appellerer til hende, fordi hun kan mærke, at hun gerne vil noget andet med sit liv end det, der er i dag. Sanne vil nyde livet mere, hun vil have et mere spændende indhold i sit liv. Hun ved bare ikke, hvad det er - endnu, derfor spejder hun ud af og vender opmærksomheden mod nye muligheder. Samtidig hænger hun fast, i den verden hun kender og de gode ting, som den også indeholder.
Måske er Sanne bange for, at det kunne være mareridtet og ikke drømmen, der findes på den anden side.