Øjnene, at energi feldterne i det indre,
aldrig nogensinde vil følge hinanden , det
rette sted.
Er ved at lærer, mange forskelligheder. Ingen
Lyde høres ens. Er et dobbelt lydspor i skjult
spor. Kender til.
Symboliks symbol i tankernes, sendefrekvens,
virker på forskellig opfattelse i modtagelsens
mekaniske centre.
Dette indebære da også , at vi aldrig
kan stemme hinandens energier. Vi er et, andet sted, følelseslivet og tankemæssigt.
Det går som regel ikke i spind, derfor lukker vi hinanden forkert inf.
Tankens kraft, vejer det samme som en planet.
Energier sender hinanden energi. Det betyder , at i dette øjeblik der tænkes en tankefrygt fx, eller arbejde på bedre følelser.
Er det bevidstheden der opfatter omfangen
i selve reaktions mønstret, der gradvis kan ændres i positive vibrationer.
Derpå ændre tilstanden til en lykkeligere videregivelse , i en kærlig form for
åbenhed og taknemmelighed.
Følelsen kan udvikles eller bevares , ved at tænke på dette øjeblik , følelsen af det gode og dele dette med en accept og tilgivelse .
Der giver en omsorg og målrettet
samvær i nærvær.
Forfatterbemærkninger
Deene lille tekst, skrev jeg i 2011,så den er lidt gammel, men fandt den i gemmerne derhjemme.
Er spændt på jeres kommentar, for vidste ikke om jeg skulle ligge den op. Men nu har jeg altså gjort det. Alle kommentare duer
E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.
EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.