3Et
Livet efterlader mig alene. · Syndfloden skylder over mig. · Hvilket ... [...]
Digte
11 år siden
3Googlede efter kærligheden?
"Googlede" efter kærligheden? · Jeg ledte efter kærligheden i den l... [...]
Blandede tekster
11 år siden
4Hjertet slår dig ihjel!
Sidder og undrer mig over livet. · Hjertet sidder fast. I kroppen. · ... [...]
Digte
11 år siden
3Frihedskampen - Er den terroriseret?
Der var et tidspunkt, hvor undertrykte stakler greb til våben for... [...]
Essays
16 år siden
2Livet på skinner
Livet kører på skinner. Når alting i solen skinner, føler vi at v... [...]
Essays
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Haran Kampandevan Andersen (f. 1979)

Triste øjne, hvorfor denne sjælesmerte?
Jeg føler med dig og dit hjerte.
Glem ensomheden og bland blod med mig.
Jeg vil altid være for dig.

Spred dine vinger med og flyv med mig på tur.
Livet skabte dig fordi du skulle blomstre i flora.
Du er smilets dronning. Eventyrets enhjørning.
Du er den særlige smerte i mit hjerte.
Bliv glad og får den til at komme væk.

Når jeg ser dig er jeg sikker på at skønheden også strejfer mig.
Dine øjne er sjælevinduer og tro mig, indeni jeg skønheden ser.
Dit liv er mine sætninger og jeg håber at være så meget sammen med dig, at jeg kan udgive en hel roman.
Du er hovedpersonen i dit liv og i mit digt. Det hele handler om dig, fordi du er det værd for mig.

Du kan vælge at komme retur til smerten eller flyve videre med mig på ruten.
Jeg giver dig hermed lov til at flyve med i al evighed.
Du er den særlige hovedperson som Gud valgte til denne skæbne og liv.
Ingen kan erstatte din personlighed eller væremåde.
For nogen er du måske en gåde, men for mig er du den eneste person som kan styre dit liv på den rigtige måde.

Du skal kæmpe for det du vil nå, så skal du nok få.
Jeg ved at det ikke altid er let at være dig. Jeg også ved at det vil være svært at forstå for mig.
Men hvis du fighter for livet er sejren på forhånd givet.
Husk det!
Elsker dig for evigt for den du er, uanset din fejl og mangel, er du stadig min engel.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 02/09-2005 01:09 af Haran Kampandevan Andersen (KAMPANDEVAN2005) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.