HEJ ALLE SAMMEN.
Jeg vil i gang med et bog projekt der handler om filosofi i alle slags genre. Hvis I har en drøm at få jeres tekster udgivet, så kan jeg hjælpe jer med at få det realiseret. Jeg tænker på at udgive en bog , endnu en har udgivet 2 digtsamlinger, men denne gang tænker jeg i hvor mange forfattere eller dem der drømmer om at blive forfatter der har noget på hjertet og vil have sine tekster ud, dem vil jeg gerne samle til en bog, det kunne jeg også gøre vedrørende digtsamlinger, af alle digte af forskellige forfatter eller dem der ønsker blive forfatter skrev, og sendte til mig, så ville jeg kunne sende det til et forlag jeg samarbejder godt med. Forlaget Mellemgaard. de ville hjælpe med korrektur og redgering samt trykkeri. det ville selvfølgelig koste at få dem udgivet, men hvis man er flere forfattere til det, vil det blive billigere og det ville gå hurtigere med trykken.
Dette er blot en ide jeg har en af mine mange ideer. og til jer der drømmer om at blive forfatter, kan jeg godt ligge et ord ind for jer, hvis I ønsker dette. Det er et tilbud der står til rådighed, i dag kan jeg selv kalde mig forfatter, har udgivet 3 digtsamlinger, ved godt jeg skrev 2 før. men den første digtsamling var hos et andet lille forlag der hed Phrons forlag. min første digtsamling hedder Udbrud. De andre hedder. På kanten af skønheden og GENNEMBRUD. udgivelse forlag Mellemgaard.
VED INTERESSE. send bare en mail til mig ann.vuf@gmail.com
mvh Savanti.