Jeg fik denne ide, da jeg sad og kikkede påhttp://original.st...krivekonkurrencer
Denne gang er det en kærlighedshistoire. Jeg syntes bare et kapitel på 45000 ord er lidt meget, og en kærlighedsroman på 10 oplæste timer, det er en gennemsnitling Nicholas Sparks roman.
Om nogen kan han skrive en klassisk kærlighedshistorie, men jeg kan altså ikke nå Hr. Sparks til sokkeholderne.
Ja jeg ved godt Borte med Blæsten er 50 timer lang, men jeg, lille amatør, har altså kun til 15 maj. Ikke at jeg ikke har noget der kan bruges, men det er rigtig mange timers arbejde i endnu.
Så for at gøre en ret hurtig gnist af en tanke, til en kæmpe stikflamme, kommer pointen nu:
Hvad nu hvis man var 4 om en ide? En kærlighedshistoire, med 4 vinkler. Ikke at man skal nå det inden 15 maj, det ville være ambitiøs til pointe hvor man sætter en Corgi i et Greyhound løb, men det var vel værd at prøve. Måske endda et sjovt samarbejde.
Man behøver ikke invitere mig med, men jeg vil vildt gerne høre om nogen tager udfordringen op, og prøver. Jeg er tosset nysgerrig på resultatet.
Er der en værdig udfordring?
M.A.