1Hvis vi havde få år tilbage
Hvis vi havde få år tilbage til at leve i, ville vi bruge dem til... [...]
Blandede tekster
3 dage siden
0En Mafiose fra Italien
Vores kirke med plads til omkring 400 mennesker var næsten fuld s... [...]
Livshistorier
10 dage siden
4En ny og bedre verden
En Generation af overkommer er på vej, · en arveret for alle og for... [...]
Digte
20 dage siden
1Ensomhed
Så en fjernsynsendelse om ensomhed og begyndte at tænke efter, hv... [...]
Blandede tekster
26 dage siden

Puls: 73,2

Publiceret: 11
Afgivet: 38
Modtaget: 14
Inge Erhard (f. 1941)
Det skal ske i de sidste dage, siger Gud, jeg vil udgyde min Ånd over alle mennesker. Jeres sønner og døtre skal profetere, jeres unge skal se syner, jeres gamle skal have drømme. Apostlenes Gerninger 2 - 17.

I ham blev også I, da I hørte sandheden om evangeliet, beseglet med den Hellige Ånd som er pant på vores arv.
Paulus brev til Efeserne 1 - 13.
Sandelig siger jeg jer, den der ikke er født af vand og ånd kan ikke komme ind i Guds rige.
Johannes evangeliet 3 - 5.

Over alt i verden dag bliver der evangelisert især i storbyerne. Mennesker modtager den Hellige Ånd og bliver helbredt, sådan som det var lovet for over 2000 år siden.

Holi Spirit festival in Pakistan - you-tube

Trafalgar Square is filled with tousands hearing the gospel - you-tube

Holy Spirit breaks out in New York. - you-tube

River of Babylon dance line dance - you-tube
(Unge mennesker begynder at dance i stedet for at demonstrerer mange steder)

Here is love vast as the ocean - you-tube
live at the sea of Galilee

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 18/05-2024 23:23 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 183 ord og lix-tallet er 36.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.