Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kia Buchholt Refsgaard (f. 1999)
Hey! Og velkommen til undertegnedes profil!
Jeg er en pige/kvinde, eller det er i hvert fald hvad jeg har udfyldt på min profil, i skrivende stund er jeg 16 år, og det er jeg egentlig godt tilfreds med!
Jeg har skrevet siden 2. klasse, cirka, og har altid været ret filosoferende og tænkt, ifølge min omverden, alt for meget over tingene, men for mig gør det ingen forskel, for jeg har aldrig prøvet andet. Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg holder af at skrive, og de fleste i min omgangskreds ved, at jeg lige har rundt digt nr. 300, for jeg blev måske en lille smule (pave-) stolt!
Så, det er mig, føl jer ej forpligtede til at kommentere eller give feedback, vid blot, at undertegnede ville blive en lille smule (mega-) glad! Og ligeså modtager jeg gerne beskeder, om det er for en lille chat, et (godt?) råd eller noget helt tredje, er sådan set underordnet, for jeg svarer med glæde uanset årsagen!
Hvis I har læst mine tekster, så ved I, at en stor del af dem er ret depressive, så elsk dem, døm dem, had dem, bare I accepterer, at det er del mig, og afspejler en fortid med psykisk sygdom (lægerne kan ikke definere mig og tildele mig en diagnose og dermed en "kasse"), selvmordstanker og tilhørende forsøg, isolering fra omverdenen og en konstant kontakt med flere forskellige psykiatriske afdelinger, derunder døgnafsnittet for børn unge. Men mine digte hjælper mig igennem, og derfor afspejler de min fortid, nutid og fremtid.
God skrivelyst fremover!