Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jenny Jessen (f. 1987)
Jeg er fra Midtjylland, jeg har ikke særlig mange venner, så kommer til at gå meget i en anden verden, hvor jeg opdigter historier, jeg er dog ikke særlig god til at skrive dem ned, vil gerne blive bedre til det.
Jeg er meget bekrymret for hvad andre tænker om mig og de ting som jeg laver, da jeg har haft meget modgang i det sociale, så er ikke så god til at få venner, selv om jeg gerne vil have flere.
Jeg tror, at jeg bruger det at skrive og opdigte ting til at komme væk fra hverdages problemer, det der gør ondt i hverdagen.
Jeg vil ønske, at jeg havde nogle at mødes med, at skrive historier med, hvor vi kunne hjælpe hinanden med at skrive, komme med ideer osv.
Inden jeg mistet min mormor, spurgte hun mig, om jeg vil udgive en bog en gange, det sagde jeg ja til, min mormor udgav selv en bog da hun var oppe i 80'erne, så jeg vil ønske, at jeg kunne få skrevet noget, som er godt nok til en udgivelse, det behøver ikke, at være totalt populær, men bare at der bliver solgt nogle, så vil jeg være glad og føle, at jeg har levet op til min mormors ønske.
Jeg er ikke ordblind, men har nogle problemer med det grammatiske og endelser, men elsker at skrive, det er ikke blevet til meget, det meste er digte, og så en novelle, som jeg måske bruger til en videre udvikling til en krimi.