Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Caroline Kamper (f. 1999)
Mit navn er så normalt som Caroline, er 13 år og går på den samme privatskole, jeg har gået på de sidste mange år af mit liv. Kun med et lille huld i 1-2 klasse, hvor jeg har boet i Schweiz. Jeg har en lillebror, mor, far og en hel masse dyr, som jeg elsker meget højt. Jeg er en af de mennesker der hele tiden skal lave noget at lave, så jeg har gået til en masse forskellige ting, svømning, gymnastik, kor og bruger fortiden min fritid på dans, tennis, spejder og løb. Jeg elsker udfordringer, ejer for meget tøj fra H&M, er eventyrlysten, har krøller, spiser for meget slik, nyder at spille sims og elsker duften af lavendel. Jeg elsker danskmusik, nede med koldskål, faxe kondi, duft af ba'cone og hun tog min guitar, er blandt mine favoritter! Ligesom min musiksmag, er min humor også helt i bund og kommer tit med et meget ucharmerende grin og til tider et grynt. Jeg er en møgforkælet unge med macbook og Iphone. Jeg har en besættelse af Fjällraven udstyr, striktrøjer, sko og apple produkter. Jeg ved det, men sådan er det.
Jeg har gået til tennis i en 5 år, hvor jeg også går til løbetræning, jeg har danset i 4 år og spejder i 4 år. Spejder er mit frirum, og jeg har fundet nogen af de bedste piger ved mit selskab og sat nye grænser! Efter 9.klasse går mine drømme langt væk omkring om en udvekslings eller en tur til et andet land. Schweiz, USA, Frankring. Indtil videre er drømmeuddannelsen indretningsarkitekt, da en af mine andre interesser er indretning.