Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Robert Kallehave (f. 1950)
Gift siden 1978 med min elskede og værdsatte. Far til een datter.
Mest chauffør og vognmand, administrator, vicevært, Voksenunderviser og meget andet. Bor på landet, på midtsjælland.
Skriver digte, prosa og fiktion, og på det seneste har jeg eksperimenteret med essay. Kredser gerne om filosofiske humanistiske emner, udfra en kristen synsvinkel. Har især i digtningen en lidt melankolsk indfaldsvinkel. Fiktionen er især krimirelateret, vekslende mellem den brutale virkelighed og bløde følelser.
Vild med at sejle med sejl og køre på motorcykel.
Har i skrivende stund (sept. 2006) kun skrevet til skrivebordsskuffen.
Er meget betaget af 'Fyldepennen'. Deltager indimellem i debatterne - igangsætter sommetider selv temaer. Desværre er jeg umådelig dårlig til at give kritik, så det er sjældent at jeg reflekterer på andres skriverier.
Robert Kallehave er et nick, men i personlige korrespondancer oplyser jeg gerne mit rigtige navn.
Maj 2009 er der sket en del på det personlige plan. Bukkede under for en arbejdsskade og er nu ifærd med at blive revalideret. Jeg er lidt sort i sindet og får ikke det udbytte ud af revalideringen jeg burde. Men jeg skal slåes ned for ikke at komme på banen igen.
At skrive sig ud af det, få lidt psykologhjælp, en kærlig tilskyndelse fra søde venner her på pennen, det holder formentligt hovedet oven vande. - i det hele taget gode venner her på pennen, som man kan udveksle stort og småt med.