Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Brian Holme (f. 1973)
For 3 årtier siden skete der et mirakel, en frihedskæmper stod op af ilden, som fugl føniks. Genopstået for at give sin kampånd videre til en som ville kæmpe for den gode sag. Nå ja så blev jeg jo for resten også til en plet på samfundet.
Lige så pludselig som frihedskæmperen dukkede op, forsvandt han igen. Og jeg svor at videreføre kampen, så jeg fattede pennen og begyndte at skrive, og således skabtes "ridder Nebula".
Jeg er budbringeren der bringer kærlighed og anarki til de steder der ikke er nogen, jeg er midlet mod ligegyldighed og forfald, jeg skaber glæde hvor sorg regerer, sort humor er midlet, jeg er forpagteren.
I en verden hvor kærlighed er drivkraften, ligger også evnen til at se.
Med åbent hjerte ser jeg hvad du ser og mere, åben hjertet og prøv at se hvad jeg ser som du ikke kan se.
Og med disse ord er stilen lagt.
Lidt om mig:
Jeg er en 30-årig ung knægt med mange talenter, hvoraf den ene er at skrive alt fra digte til noveller.
Jeg startede min forfatterspire som ganske ung, blot 9 år gammel begyndte digtningen at tage form, Jeg Fald pladask for den stilart vi kalder heiku, en ædel japansk digtform.
Få år senere udvidede jeg med almindelig digtning, korte historier, noveller og sagprosa.
Jeg har sideløbende lavet teater, da det er min store passion, og har været det siden jeg var en bitte purk. Jeg har i de sidste 15 år spillet, instrueret, opbygget, grundlagt og skrevet meget. Jeg har bl.a. været freelancer på projekt rampelys, hvor jeg var stagemanager, regissør, lysdesigner, instruktør og skuespiller mm.
Yderligere har jeg haft tre teaterforeninger og jeg har og er i gang med at skrive på 3 film- og 1 teatermanuskript. Udover det er jeg i gang med at opbygge en skuespilskarriere indenfor film.
Jeg har udover det også mit eget designfirma, jeg skal have sat fut i med tiden. Indtil videre designer jeg kun for familie og venner, men så har man jo også emner at fremskue, hvis evt. pengemænd har interesse. Dette firma laver møblementer og andre designs, men også inde for teaterverdenen gør den sin entre. Når jeg hyres til at opsætte scene, bygge eller bare løse en opgave så er det i firmaets navn der bruges. Men som sagt er det for småt med intjening så det forbliver gestusser.
En fællesnævner for alle de ting jeg gør her i livet er provokation. At få folk til at åbne øjnene, og tænke over hvad deres værdier er, og hvad de kan gøre for at hjælpe andre, alt jeg skriver kommer fra hjertet. Jeg ser mig selv som en ung Dario Fo. Laver politiske budskaber gemt i humoren, det er den bedste måde at få folk op på mærkerne.
Lad skriveriet begynde.