Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
Den kærlighedserklæring, der endnu ikke er forstået, virkede mere perfekt, før den blev sagt.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
Det forhold der aldrig blev udviklet, lød mere romantisk, for det blev forseglet med det første kys
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
Den første gang fantaseres mere erotisk, før to kroppe mødet i nervøs sammenbidt smerte.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
Det evige ”Ja” lyder bedre i hjertes rum, før det første skår rammer tårefyldte lokalers gulv.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
Den første videreudvikling af to menneskers bånd, luder altid mere harmonisk, før det første skrig lyder ved jordmoderens hoved.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
De første tegn på unoder betragtes mere vidunderlige, før der høres egne forældres stemme gennem egen mund.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
En at dele livet med, lyder aldrig ensomt, før ægteskabelige vaner gør to personer usynlige for hinanden.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
Den første plan for livet tegnes altid mere succesfuld, før den første stress får maven til at slå knuder.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
Den første brunch med veninderne planlægges mere idyllisk, før den første uenighed højlydt diskuteres.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand.
Landskampen og øllerne glædes der mere til, før nederlaget brager for vore øjne.
Nogle ting ser bedre ud fra en afstand, selvom enden ikke altid bliver den vi drømte om, drejes vejen.
Smil findes der overalt på kloden.