Kære Fyldepennen.dk
Jeg er så lykkelig . Og jeg bliver udgivet her den 4 februar 2019. Min digtsamling udkommer og bliver trykt i 500 eksemplar . Forlaget mellemgaard har sagt ja til udgivelsen og tryk og der har været et godt samarbejde og der har været korrektur læsning på min digtsamling . Forsiden har jeg selv valgt dvs det er et billede jeg har taget , og titlen selvvalgt . På kanten af skønheden . Det er kontrast digte. Dvs jeg har skrevet negative men også positive digte for at lade andre vide at man kan komme videre man kan komme videre , og man behøver ikke kører i den samme negative spiral og man kan komme ud af det mørke når man har valgt at møde lyset .
Man er selv et lys og man kan samle sig selv op. Der kommer også billeder med i digtsamling da jeg holder meget af at tage billeder det vil også give læseren dybere oplevelse i digtet.
Når dette er sagt. Vil jeg gerne sige tak til forlags chef Kaj Sørensen og Forlaget mellemgaard . For vores samarbejde og for at I siger ja og at det bliver til noget.
Jeg er så lykkelig . Jeg håber mange vil købe den , og håber ligeledes at mange kan få glæde af mit indhold . Hvis ikke , er det også ok. Bare det at blive trykt , er den vildeste oplevelse .
Så meget ros til Forlaget mellemgaard . Vi ses i det nye år . 2019.
Med venlig hilsen
Ann .