Jeg hader at nævne den slags, men jeg vil indskyde at jeg lige har lavet en Ebog på SAXO, som er en relancering af min gamle papirbog, "Dæmring."
Dette værk solgte ikke stort. Det var selvfølgelig helt ufortjent! :-)
Nu har jeg altså lavet den om til en Ebog. På grund af forlagsrettighederne har jeg måtte konvertere tekstformat og layout og selv lave en forside.
Jeg forventer stadig ikke storsalg, men prøv bare for sjov at gå på saxo.com og søg på Flemming Dalsgaard og Dæmring.
Den gamle forside lavet af Tamara Furrer var meget udfordrende, men den nye er det ikke i meget mindre grad.
Bogen handler om en antik dukke og foregår omkring år 1908. Skulle man have skrevet fortællingen i vor egen tid, ville dukken nok ligne hende på billedet. Men den historie turde jeg nok ikke skrive.
Skulle nogen vælge at købe den så husk at formatet er EPUB. Man skal have en EPUB reader hvis man bruger pc. De kan downloades gratis fra nettet. Jeg skal ikke reklamere her, men man kan evt. skrive til mig og få et par navne. En sådan reader kan jo også bruges til andre ebøger, hvis man mangler teknikken på sit grej.