
"Jeg kontakter jer i forbindelse med varetagelse af min klient (Junior Christian Andersen's indestående med jer.
Som der er blevet meldt ud, så har i direkte truet med inkasso, hvis hvis min klient ikke betaler for den service i siger og mener at der er blevet givet og ydet.
jeg vil gerne bede jer om at dokumentere, den pågældende dato, hvorfra at der er blevet ydet og givet service til min klient,
dernæst vil jeg bede jer om, at komme med konkrete beviser på, i hvilket omfang, der er tale om, i forhold til givet ydelse.
Med Venlig Hilsen. Thor Gundelach, Advokat."
Din klient Junior Christian Andersen oprettede en bruger konto hos os Klarsyn24.dk d.17.12.24 se vedhæftede.
Det er alt sammen rigtigt fint, så fik vi det på plads. dernæst vil jeg spørger jer, hvor ringer man hen og klager, hvis servicen som i tilbyder, af enten den ene eller den anden årsag, ikke har haft været tilstrækkelig for kunden? jeg mener, der må da være en refusion hvis der ikke menes at være blevet ydet tilstrækkelig nok service? det kan måske have været en dårlig dag på jobbet for en af jeres konsulenter? det skal jeg ikke kunne udtale mig noget om, det eneste jeg har haft fået et klart og tydeligt billede af, er at Min Klient, er meget utilfreds med den service som han fik ved sit andet opkald, og derfor valgte ikke at betale for det andet, men var fint tilfreds med det første, og valgte derfor at betale for den ydet service,
Imellem os, Er det så korrekt at han har haft ringet to gange den aften?
Hej
Ja han ringede 2 gange den aften og hvis han havde læst handelsbetingelserne så skulle have have klaget senest 14 dage efter. Han reagere først sidst i januar over en måned efter da han får rykker on inkasso varsel.
Han skulle have klaget til kundeservice og ville have taget fat i den konsulent han havde talt med angående det spørgsmål og svar han var utilfreds med.
Den måde din klient skriver er ikke iorden der er ingen der snyder ham her men det ser mere ud som om din klient prøver at slippe for betaling for samtaler han har haft.
Hej
Vi vil ikke bruge mere tid på din klient der prøver at slippe udenom at betale.
Vi lader denne sag gå og din klient er ikke velkommen til at bruge vores service mere.
Med venlig hilsen - Best regards
Izabella Joelle
Klarsyn24.dk Aps
(Der eksistere Slet ingen "Thor Gundelach" eller det kan godt være at der gør det, men en ting er helt sikkert, han har slet ikke noget med sagen her at gøre. Der var en fiktiv advokat som jeg oprettede, for at stå stærkere i min utilfredshed, over at være forsøgt blevet snydt godt og grundligt.
Som jeg sagde til mig selv,
Fandme nej, den går ikke, og det gjorde den så heller ikke, det kan godt være at jeg har haft ringet to gange, men det ændre stadigvæk ikke på, at opretholdelse af service, skal være på plads, uanset om jeg så ringede 10 eller 20 gange, det svare lidt til at man kun præstere at pudser vinduer til perfektion 2 ud af ti gange, det tror jeg heller ikke folk vil betale penge for.
Slut