0SATS - Singapore Airline Terminal Service
Efter syv år ved Oberoi Imperial hotel, overvejede vi for alvor a... [...]
Livshistorier
1 dag siden
1Lidt om finanser
Hvem styrer det finansiel system i verden i dag? mærker vi ikke a... [...]
Blandede tekster
13 dage siden
1Biblens numre
Åbenbaringen Kapitel 1 vers 8. Jeg er Alfa og Omega, siger Herren... [...]
Blandede tekster
20 dage siden
1Jul, kinesisk Nytår, Malaysisk Nytår, Indis...
De første år vi boede her i landet , mærkede vi kun lidt til jule... [...]
Livshistorier
27 dage siden

Puls: 62,1

Publiceret: 12
Afgivet: 35
Modtaget: 12
Inge Erhard (f. 1941)
Hvem styrer det finansiel system i verden i dag? mærker vi ikke alle, at det er bankerne som bestemmer og ikke regeringen. Det er fakta i dag, at 80 % af verdens kapital tilhører en gruppe af mennesker indenfor bankvæsenet. En af de vigtigste med stor indflydelse er familien Rotschild med Crown bank i London og Amerika, selvfølgelig joined med forskellige andre. Crown har ikke noget at gøre med kongehuset.
Temaet er stort, de kassere milliarder i renter og betaler ingen skat.
Alligevel kan Gud velsigne til fordel for mange, hvis man tager ham alvorligt og ikke bare skælder regeringen ud, for det de stort set ikke kan ændre. Vi har oplevet det i Singapore. De som betaler den største pris, er de fattige lande med korrupt regering.
Vi har inflation, det bliver ikke bedre, det ender med et digital pengesystem, som de største banker allerede er blevet enig om og skrevet under på. Alt dette passer ind i biblens Åbenbaring, som beskriver at man kun kan betale og sælge med et nummer, højst sandsynlig er vi så langt om et par år.
Forfatterbemærkninger
Ud fra den israelske kalender begynder det 7000 bibel i år 2031, mange antager at Kristus vil komme tilbage til Israel på det tidspunkt, hvis det er rigtigt, begynder Åbenbaringens sidste 7 år efter bogen Daniel dette år.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 03/09-2024 11:10 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 183 ord og lix-tallet er 40.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.