Tvivlen kommer snigende.
Inficerende; for evigt blivende.
Hun smiler så djævelsk sødt, så imødekommende.
Mens hun selv smager på giften i sit spyt!
Hugger ned på sit offer.
Hugger til og aldrig stopper.
Hvem sagde i øvrigt at Djævlen er en mand?
Nej, hun er helt uden empatisk forstand.
Jeg ved godt hvordan det ender:
Når hun masserne med sin charme blænder!
Gud fri os ud af hendes magt.
Ellers er menneskeheden helt fortabt!
Frelsermand Jesus kom hid: Og frels os Herre fra Satans bid!
D
Forfatterbemærkninger
Når systemet styres og misbruges af mennesker som kun tjener dem selv, og meler deres egen kage.
Vender livets godhed da nogensinde tilbage?
Herre Jesus Krist: Frels os fra Djævelens list og løgn.
Giv livet sandhed gennem Dine Øjne.
E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.
EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.