LOL! Er måske en passende kommentar til nutidens politiske retorik? Velfærdsland!
Jo, den er god nok! Som Dannebrog over en tilfældig kolonihave, vejre denne floskel gennem landets medier. Er det almanakkens egentlige betydning?
Og i denne ånd - nyder vi vores egen selvretfærdighed.
Irriterende er de små skos skrigende tilhængere. De finder aldrig fred og som altid gør de os, uheldigt opmærksom på deres tilstedeværelse. Et penselstrøg, - og freden hviler igen i vores borg, når pøblen endelig berøves deres ret.
I denne smeltedigel godter vi os, alt imens ting fa'der og forgår! Intet er overladt til tilfældigheder og kreativitet i agendaen. Alle æder ivrigt af truget og tror' indædt på her og nu. Et demografisk fallit, en blå fremtid uden trøst, båret af en uendelig spiral af tågesnak og selvfornægtelse som et røgslør lavet af glas.
Hvorfor og hvor tabte vi ungdommens stemme? Kun bagspejlet og resignationen vidner nu om mit svundne mod. Det grå guld, hvor herrer bevares! Fremtidens ungdom elitær og ... arbejdsløse.
Sms kulturen, Twitter, Facebook samt fanden og hans pumpestok, der som brønde i massen's fatamorganaer. Blindende illuderer succes og fremskridt i et paradisisk selvskabt elfenbenstårn.
Kan du hører skrigene derfra...?