Bøn og visualisering virker - her er beviser


12 timer siden 0 kommentarer Blandede tekster selvbiografi optimisme lommefilosofi

0Bøn og visualisering virker - her er bevise...
Man får ned til mindste detalje, hvad man beder om, og ser for si... [...]
Blandede tekster · selvbiografi, optimisme, lommefilosofi
12 timer siden
1Det gode liv
Kommer ikke af sig selv. · Særligt levet mig · skyldes ingen tilfældi... [...]
Aforismer og gruk · lykkelig, virkeligheden, forvandling
1 dag, 7 timer siden
2Alt hvad jeg har, er alt hvad jeg har brug ...
Sådan siger Sarah Ban Breathnach, og jeg nikker genkendende. · Jeg ... [...]
Livshistorier · masser af, sjov
7 dage siden
2Man kan blive helt fri af jalouxi
Jeg var panisk angst for at blive forladt. Af både kvinder og mæn... [...]
Livshistorier · indre balance, fremtidshåb, livserfaring
7 dage siden
0Mit liv i det nye Jerusalem
Mit Nørrebro er mit hjem i det nye Jerusalem. Den store konges by... [...]
Blandede tekster · perfekt, forvandling, lys
12 dage siden

Puls: 41,4

Publiceret: 15
Afgivet: 20
Modtaget: 35
Christina Harritz (f. 1975)
Man får ned til mindste detalje, hvad man beder om, og ser for sig for sit indre øje.
Jeg oplever det igen og igen.

Min sidst ankomne gave er, at jeg i mange år har ønsket mig en sort lædervest. Men hvor er de at finde, når de ikke er moderne, og jeg ikke har råd til at gå ind i en læderforretning og give 1200 kroner for en?
Jeg lagde ønsket over til Gud, men blev ved med at se det for mig, at den ville blive min.
Så igår var jeg inde forbi min veninde, som har en tøjbutik, hvor hun sælger konkurs salg fra London.
Hvad var der der? - min lædervest, og hun gav mig den gratis.

Jeg så også for mig, at jeg ville få en lejlighed på Nørrebro med tagterasse - (Hvor mange er der lige af dem?) - og jeg fik det.

I lang tid har jeg ønsket mig en armygrøn termo flyverdragt, men de koster 600 - 1200 kroner fra ny. Det ville jeg ikke give.
Og hvad fandt jeg i genbrugsen til 50 kroner? En armygrøn termo flyverdragt, lige i min størrelse.

For nogle år siden fik jeg stjålet min cykel og skulle have en ny.
Jeg begyndte at tænke over, hvordan den nye cykel skulle se ud. Den skulle enten være rød eller sort, og så skulle den have en kurv foran.
Kort tid efter ringede min veninde, og sagde, at hun havde en cykel, jeg gerne måtte få.
Og da jeg kom ud til hende og så den, stod der en rød cykel med kurv foran til mig.

Sidste uge kom der en gave mere.
Min terassestol var helt ødelagt, så jeg skulle have en ny.
Jeg sagde til mig selv, at jeg ikke ville give penge for en. Den måtte komme til mig gratis. Jeg så den for mig, og hvad var der ovre på genbrugspladsen, som man bare kunne tage? - en havestol.

Og sådan kunne jeg blive ved i det uendelige.

Gud er i sandhed i detaljen og også i materielle ting

Visualisering er en magisk virkelighed, der giver benefits.

Som Albert Einstein sagde:

'Der findes kun to måder at leve på -
Som om intet er et mirakrel
eller som om alt er et mirakel.'

Jeg har valgt den sidste virkelighed, for den gør livet sjovt at leve.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret i dag kl. 10:16 af Christina Harritz (Anniina) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 393 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.